Thomas van Schaik 20 yıldan fazla tecrübesi ile spor, sponsorluk, medya ve iş dünyasında ödüller kazanan, giderleri en aza indirgeyerek kazanımı en yüksek seviyeye çıkarmay amaçlayan küresel strateji, pazarlama, sosyal medya ve halkla ilişkiler uzmanı olarak kurum ve kişilere hizmet vermektedir. Schaik; tüm dünyadan konfederasyonlar, organizasyon komiteleri, Super Bowl, NBA, ve Olimpik spor kulüpleri ve sporcuları ile çalışmıştır. Şu anda "Sporcuları Markalaştırmak: Günümüz sporcularının takipçileri ile etkileşimi ve marka inşası" konusunda bir kitap yazmaktadır. Thomas, Hollanda Spor ve Olimpik Komitesi (NOC*NSF) için 2015'den beri çalışmaktadır. Pazarlama ve Ticaretten sorumlu kişi olarak şu anda yenilikçi marka ve sponsorluk programlarını güçlendirme üzerine araştırmalar yapmaktadır. NOC*NSF'den önce Thomas NFL Avrupa, PSV Eindhoven, Adidas gibi oluşumlar için de çalışmıştır.
Sporcu Markalaştırmak; insanların marka haline gelmesi demektir. Sporcular birçok değişik şekilde karşımıza çıkabilir, onların kişisel markaları da bu şekilde değişim gösterebilir. Onların en yakınlarından başlayarak tüm dünyaya yayılan hikayesini en baştan anlatmak onları marka haline getirebilir. İnsan her zaman insandır ancak sporcu ve oyuncular markalaşmanın insan yüzü olarak en belirgin nesneler haline gelmiştir.
Zamanın başlangıcından beri sporcular izleyicileri büyülemiş ve ilham kaynağı olmuştur. Bugün, kürselleşme sayesinde sporcuların toplumdaki etkisi ve izlenimi hızla değişime uğramaktadır. Taraftarlar, takip ettikleri sporculara olan duygusal bağları ile harekete geçmektedir. Kazanmak her şey anlamına gelmez, taraftarlar bir amaç doğrultusunda hareket eder. Spor taraftarları da markalara sadık olan diğer insanlar gibi, bir şey alırken kendilerini ürün satın alıyor olarak değil, daha büyük bir gruba aidiyet kazanıyor olarak görür. Thomas van Schaik, Sosyal Medya ve Marka Haftası'ndaki sunumunda taraftar ve sporcu ilişkisine göre marka inşa etmek hakkında konuşacaktır.